Aisyah's FotoPage

By: Aisyah Nory

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Thursday, 25-May-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Wedding Photos

My friends weddings


Saturday, 10-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark



Monday, 29-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Master Convocation

From my mum
From Ida
 
View all 8 photos...


Thursday, 24-Mar-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Air Terjun Kota Tinggi

Deruan air...
pemandangan yg mendamaikan..
tak sabarnye tengok air ni
View all 4 photos...
Chong, Fahmi, Umaq, Yaz, Ida, Azra, Mozi, aku

Trip selepas exam week...seronoknya dah lame tak mandi air terjun...
Pada awal plan memang aku tak nak pergi sebab dah buat appoinment dengan lecturer...tapi setelah dipujuk rayu oleh kawan2 ..so pergi la jugak...kesian diorg penat beli barang2 makanan di Jusco..dah la aku cuma menghadirkan badan jek....so aku pun cari idea cancelkan appoinment tu...

Chong and Jawa prepare bab makanan and air...chong la yg masak mee goreng..boleh tahan rasa sedapnya...2 tupperware kitorg bawak...Azra plak prepare utk sandwich...tu la makanan 1st yang habis dulu...thanks semua...

Perjalanan bermula pukul 12 tgh ...Kami konvoi 2 kereta...Mozi n Azra....aku naik kereta Azra..Mulanya Yaz yg bawak...boleh tahan jugak mamat ni lawak dia...dengan suara dia pun membuatkan aku nak geli hati..."BAAIKKK" trademark Yaz...hahaha...Jawa plak seperti ahli sejarah..yelah tempat tumpah darah dia dan Azra...

Sampai di sana kami solat Zohor dulu...dan mengambil gambar beramai2...3 org jurukamera handalan telah dilantik>> Chong, Yaz dan Fahmi



Saturday, 12-Feb-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
ChaQ's Wedding

 
 
 
View all 11 photos...


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net